CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 5 October 2013

SERBA RINGKAS TENTANG AKU...

Nama aku Mohd. Zarif Fikri Bin nor azam... kawan kawan pangey aku zareep... family aku plak panggey aku abang. Aku anak sulung dari 4 adik beradik... 2 laki... 2 pompuan... umoq aku 29.. branak pada tahon tikus... september 1984.. kami semua dh kawin.. tingai adik aku yang bongsu ja tak kawin lg... muda lg katanya... huhuhu.. aku kawin pada 2/9/2011.. Norsaimah binti saidin  nama isteri kesayangan aku.. dikurniakan seorang anak lelaki... nama bdk tu.. Zarfeeq Shazreez bin Mohd Zarif Fikri.. oppp.. aku lupa.. mak aku beranak kan aku kat Perlis... Hospital Tunku Fauziah, Kangar... di besarkan di Alor Setar N skarang ni aku bermastautin kat sungai petani... that's why bahasa aku pekat utara.. eerrmmmm.. apa lagi yg aku nk crita kat hampa ha?? aku pn taktau nk crita apa... apa yg hampa nk tau.. hampa bley tnya aku sndiri kat aku k...

                             
                                         my hepi family



tunggu post aku yg seterusnya k...
see ya...


Zarif Rastavibracion

0 comments: